گزارش جلسه معارفه جدیدالشمولان خزانی 1402

گزارش جلسه معارفه جدیدالشمولان سمستر خزانی 1402 دانشکده طب

دانشکده طب دانشگاه کاتب، در راستای پیشبرد اهداف استراتژیک و تطبیق پلان عملیاتی سال 1402 خویش جلسه معارفه با محصلان جدیدالشمول سمستر خزانی 1402 را برگزار نمود. این جلسه با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاری رفیع الله همدرد آغاز گردید. ریاست محترم دانشکده طب داکتر عباس علی رموزی ضمن خیرمقدم و خوش آمدید به محصلان، در ارتباط با اصول و مقررات دانشگاه کاتب صحبت نموده

و بخش‌های مختلف دانشگاه را به معرفی گرفت و دستاورد‌های بزرگ دانشگاه کاتب که شامل کسب اعتبار علمی، رده¬بندی جهانی، برگزاری کنگره‌های علمی ملی و بین‌المللی، راهیابی به دوره تخصص فارغ‌التحصیلان، سپری کردن امتحان Exit محصلان فارغ شده و ده‌ها دستاورد دیگر را به گونه مفصل تشریح نمودند. در ادامه آقای ابوذر افضلی کارشناس دانشکده طب و عضو کمیته آموزش الکترونیک دانشکده طب، سیستم آموزشی جامع ناد کاتب را برای محصلان معرفی نمودند.

در این جلسه چشم انداز، بیانیه مأموریت، پلان استراتژیک، پلان عملیاتی ، مرور دوره ای، نظارت سالانه، ارزیابی های دانشکده از اساتید و محصلان و ارزیابی های محصلان از اساتید و کارمندان نیز برای محصلان جدیدالشمول به معرفی گرفته شد.

0 0 votes
Article Rating

Sharing



چاپ
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

2024-10-18