گزارش مسابقه کتابخوانی با نگاهی به آیات قرآن کریم

گزارش مسابقه کتابخوانی

(سیره پیامبر با نگاهی به آیات قرآن)

دانشکده طب معالجوی کاتب از پیشگامان تربیه متخصصین متعهد می باشد که در این راستا از بدو تاسیس، فعالیت های فراوانی را انجام داده و هر ساله مطابق به پلان عملیاتی خویش، برنامه های دینی و فرهنگی را به راه می اندازد که از یکسو، محصلان خویش با روحیه تعهد به دین مبارک اسلام به بار بیاورد و همچنان سبب ترویج فرهنگ مطالعه و تحقیق شود.

مطابق به حکم صریح قرآن عظیم الشان؛ حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم، بعنوان ((اسوه حسنه)) معرفی شده است که باید در تمام امورات زندگی، الگو و نمونه مسلمانان باشد تا  در پرتو عمل به سیره نبی مکرم اسلام؛ به سعادت دنیوی و اخروی برسد و مسلمانان ملزم هستند که هرچه بیشتر و بهتر خودشان را با سیره پیامبرشان آشنا کنند و بعد از معرفت، در جهت عمل به سنن النبی جزو پیشگامان باشند

کمیته فرهنگی دانشکده طب معالجوی، جهت نیل به اهداف فوق؛ اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی سیرت النبی (سیره پیامبر با نگاهی به آیات قرآن) را به راه انداخت و کتاب (سیره پیامبر با نگاهی به آیات قرآن) را با مشوره اساتید ثقافت اسلامی دانشکده و آمریت دعوت و ارشاد دانشگاه، بعنوان منبع مسابقه معرفی نمود و سافت دری و پشتوی کتاب را در اختیار مسوولین برگزاری مسابقه قرار داد.

فیصله کمیته جهت برگزاری مسابقه کتابخوانی سیرت النبی و منبع انتخاب شده، جهت تایید به شورای عملی فرستاده شد و بعد از تایید شورای علمی، اقدام به عملی کردن مسابقه کتابخوانی نمودیم.

یکماه مهلت جهت کتابخوانی تعیین شد و اطلاعیه برگزاری مسابقه سیرت النبی از طریق بنر، گروههای تلگرامی و واتسپی دانشکده و همچنان چاپ اطلاعیه و ابلاغ مستقیم در هر صنف، به محصلان تمام دانشگاه و حتی غیر دانشجویان اعلان شد.

به تعداد 74 نفر، در این مسابقه نام نویسی و کارت شرکت دریافت کردند.

مسابقه به تاریخ 2/عقرب/ 1402 از ساعت یک الی دو و نیم بعد از ظهر، در تالار اجتماعات دانشگاه کاتب، با حضور ریاست محترم دانشکده، مسوولین کمیته فرهنگی دانشگاه و آمریت دعوت ارشاد دانشگاه کاتب در یک فضای اطمینانی برگزار شد.

پارچه های افراد شرکت کننده در مسابقه، در کمیته فرهنگی تصحیح و سه نفری را که بالاترین نمره را اخذ نمودند، جهت گرفتن جایزه معرفی شدند.

0 0 votes
Article Rating

Sharing



چاپ
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

2024-10-18