گزارش جلسه معارفه جدیدالشمولان سمستر خزانی 1403 دانشکده طب

دانشکده طب دانشگاه کاتب، در راستای پیشبرد اهداف استراتژیک و تطبیق پلان عملیاتی سال 1403 خویش جلسه معارفه با محصلان جدیدالشمول سمستر خزانی 1403 را بتاریخ 28/06/1403 در سالن اجتماعات دانشگاه کاتب برگزار نمود. این جلسه با تلاوت آیات کلام الله مجید آغاز گردید.

در ابتدا آمریت دیپارتمنت طب معالجوی آقای ذبیح الله اقبال ضمن خیرمقدم و خوش آمدید به محصلان، در ارتباط با اصول و مقررات دانشگاه کاتب صحبت نموده و بخش‌های مختلف دانشگاه را به معرفی گرفت و دستاورد‌های بزرگ دانشگاه کاتب که شامل کسب اعتبار علمی، رده بندی جهانی، برگزاری کنگره‌های علمی ملی و بین‌المللی، راهیابی تعداد زیادی از محصلان فارغ التحصیل به دوره تخصص، کامیابی اکثریت محصلان فارغ شده در امتحان NMLE و ده‌ها دستاورد دیگر را به گونه مفصل تشریح نمودند.
و همچنان در مورد سیستم درسی و فضای مناسب اکادمیک در دانشگاه کاتب ایراد سخن نمودند و در ادامه آقای غلام حسین بنیادی مدیریت محترم امور محصلان و آقای عزیز احمدی مدیریت محترم امور مالی دانشگاه به ترتیب پروسه امور محصلان و مالی را مفصلاْ تشریح نموده و وضاحت دادند. در ادامه آقای ابوذر افضلی کارشناس دانشکده طب و عضو کمیته آموزش الکترونیک دانشکده طب، نحوه استفاده از سیستم آموزشی اسپارک کاتب را برای محصلان آموزش داده و معرفی نمودند. در این جلسه چشم انداز، بیانیه مأموریت، پلان استراتژیک، پلان عملیاتی ، مرور دوره ای، نظارت سالانه، کمیته ها، ارزیابی های دانشکده از اساتید و محصلان و ارزیابی های محصلان از اساتید و کارمندان، خدمات آی تی و کتابخانه دانشگاه کاتب نیز برای محصلان جدیدالشمول به معرفی گرفته شد.

0 0 votes
Article Rating

Sharing is caring!



Print
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

2024-10-16